Wynajmując maszynę w naszej firmie masz pewność, że są one gotowe do pracy. Przed wynajmem sprawdzamy maszynę tak abyś miał pewnosć, że są one w pełni sprawne
W przypadku w którym doszłoby do awarii wysyłamy swoich mechaników by jak najszybciej dokonali wszelich napraw lub wymieniamy sprzęt na nowy, tak by ograniczyć opóźnienia do minimum.
Zawsze podchodzimy indwidualnie do każdego klienta. Dlatego przy wynajmie to Ty określacz czy maszyna potrzebna Ci na jeden dzień czy na dłuższy okres.
Decydując się na nas masz pewnośc, że otrzymasz indywidualną wycenę, dzięki której bedziesz mógł określic całkowity koszt wynajmu dla inwestycji.
Wszystko czego potrzebujesz to numer NIP lub KRS. Wszelka dokumentacja rejestrowa zostanie pobrane przez naszego pracownika.
W sytuacji, gdy nie jesteś właścicielem, dodatkowo będziemy potrzebowali upoważnienia.
Doba wynajmu liczy się od momentu wynajmu do tej samej godziny dnia następnego, np. od 8.00 we wtorek do 8.00 w środę.
Wysokość kaucji zależy od wynajmowanego sprzętu. W celu uzyskania informacji dotyczących wysokości kaucji dla konkretnego sprzętu, skontaktuj się z naszym biurem obsługi.
1. Po zakończeniu pracy odwieź lub odeślij sprzęt wskazany przez naszych pracowników biura Tor-Rent
2. Jeżeli dostawa i odbiór sprzętu realizowana jest przez Tor-Rent, wystarczy informacja pocztą elektroniczną, że sprzęt jest gotowy do odbioru – w tym momencie kończy się czas wynajmu.
Tor-Rent pracuje w godzinach 8.00-16.00 w dni powszednie. Ewentualnie możesz zlożyć zapytanie mailowe lub skontaktować się z nami telefonicznie.
Komplet dokumentów odnośnie najmu otrzymasz w biurze obsługi, elektronicznie na miejscu lub pocztą, tak byś mógł zapoznać się z warunkami przed wynajmem sprzętu.
W przypadku zniszczeń spowodowanych wypadkiem lub nieprawidłową eksploatacją, konieczne jest pokrycie kosztów naprawy przez wynajmującego.
W przypadku awarii, która nie jest efektem niepoprawnego użytkowania, dokonamy szybkiej naprawy na miejscu lub w razie konieczności, wymienimy sprzęt na inny o tych samych parametrach. Czas od momentu zgłoszenia awarii, aż do jej usunięcia, nie jest brany pod uwagę przy rozliczaniu wynajmu.